Meyveli Pasta (Erenciğin Doğum Günü Pastası)

Author: LUGAS // Category:

Minik yiğenim Eren' in 2.yaş gününü dün kutladık. Pastasını tabii ben yaptım, meyveli ve hindistan cevizliydi. Hem çok hafif hem de çok leziz oldu. Tarifine gelince oldukça kolay;

Yapılışı:
kek ve kremasının yapılışı, Çilekli Pasta tarifimde ki ile aynıdır bu yuzden tekrar yazmıyorum. Ancak bazı farklı malzemeler kullandım bunları paylaşıcam. Birincisi; pasta kekini hazırlarken içine Dr.Oetker in 1 paket Hazır Krema Dolgusunu toz haliyle yumurta ve şekeri çırparken ilave ediyorsunuz.
İkincisi; pasta kremasını kekin ara katlarına sürerken önce krema sonra meyveler ve onunda üstüne Maple Syrup dan 2 çorba kaşığı kadar ilave edip ikinci kek kalıbını oyle kapıyorsunuz. Syrup ben yurtdışından getirtmiştim ancak İstanbul da Macro markette (Kanyon AVM de var) satılıyor. Bunu ilave etme sebebim, hoş bir tat veriyor ozellikle mevyeli pasta için geçerli. Üçüncüsü; meyve olarak çilek, muz ve konserve ananas koydum, bu üçlü birbirine çok yakışıyor. Dördüncüsü; 2.ci ara katta kremanın üzerine syrup dökmeyip benmari usülü hazırladığım beyaz çikolata ilave ettim. Son kek katını da kapadıktan sonra (pasta 3 katlı) pastanın tamamını hazırladığım iç krema ile kaplayıp üzerini çilek ve ananas ile süsleyip yanlarınıda hindistan cevizi ile kapladım. Birde, Dr.oetker in tart jölesini kalp buz kalıplarıma döküp , minik kalpli süsler hazırladım. İşte bu kadar :)
Uzun, sağlıklı ve mutlu bir yaşam diliyorum minik erenime...

0 Responses to "Meyveli Pasta (Erenciğin Doğum Günü Pastası)"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...