metabolizma çayı

Author: LUGAS // Category:
PİLATES EĞİTMENİM BANA KIZDI...
Bir süredir pilatese gidiyorum. Biraz sıkılaştım ama kiloya gelince çok az:(
Pilates eğitmenim Sevgili Duygu'ya 'Vakit Buldukça' dan söz etmiştim. Geçtiğimiz seansda bana bloğa girdiğini söyledi. Tepkileri aynen şöyle:

-Bloğunuza girdim. Uff ne o yemekler öyle...
-Siz hala bana ben neden zayıflayamıyorum deyin... öyle yemekler yaparsanız.....
-Çok kötü yorumlar yazacaktım ama tuttum kendimi. İyi yorumlar yazmakta içimden gelmedi.
-Yoğurtlu Börülce'ye de bayıldım.
-Ohh baklavalar falan..İnsan bari bir metabolizma çayı, bir salata koyar...

:)))

Haklııı...
-Ama Duygu ben onları yapıyorum, ama az yiyorum.
-Bak hafif yemek tariflerimde var. Kekler, tatlılar oğlumla eşim için...
desem....Sonuç ortada...

Durum böyle olunca Duygu'nun da söylediği gibi Metabolizma Çayı yazmaya karar verdim. Hem de hemen yapıp içmeye...
Malzemeler:
  • 1 büyük elma
  • 1 limon
  • 1 tatlı kaşığı tane karabiber (sakın ezmeyin!!)
  • 4-5 tane karanfil
  • 1 tane çubuk tarçın

Yapılışı:

  • Elma ve limonu kabuklarıyla beraber dörde böldüm.
  • 3 lt su içine tüm malzemeleri koydum.
  • 1.5 lt'ye düşene kadar kaynattım.
  • Elma ve limon parçalarını ezdim.

Tadı tahminimden çok daha güzel olmuş. Hemen kendime bir fincan alıp, bilgisayarın karşısına geçtim buraya yazmak için..

Bu çayı son günlerde keşfettiğim bir blogdan öğrendim. Mevsimlerden Roma... Blog sahibi Dr.Mehtap Pasin Gualano.

Dr. Gualano İtalya'da yaşayan 4 ihtisaslı bir tıp doktoru. Hem sağlıklı beslenme ve zayıflama, hem de yaşama dair süper yazıları var bloğunda. Blog da en çok ilgimi çeken nokta şu... Mehtap Hanım sağlıklı beslenmeyle zayıflamayı anlatırken aynı zamanda okuyucuyu motive ediyor. Yoğun bir çalışma temposuna rağmen tek tek tüm yorumculara cevap yazıp takip ediyor....Okuduğum öykülerden epey yol katedildiğini anlıyorum...

Mehtap Hanım, bu çayı kilo verme durduğunda metabolizmayı canlandırmak için önermiş. Öğün aralarında birer fincan.. Çayın ayrıca öksürüğe de iyi geldiğini, istenirse ıhlamur da ilave edilebileceğini belirtmiş bloğunda.

Her durumda faydalı görünüyor. Özellikle önümüzdeki soğuk kış günleri için güzel bir içecek..

0 Responses to "metabolizma çayı"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...