KOL BOREGI

Author: LUGAS // Category:

Dun sabah kahvaltisi icin yapmistim bu borekleri. Her zaman mayali hamur ile yapardim, bu kez maya kullanmadan sadece un, su ve tuz ile yogurdum. Icerisine de sadece peynir kattim. Malzemeden bayaa tasarruf ettim :)

Bu boreklerimi YE # 33 Borekler Etkinligi icin Leziz arkadasimiza gonderiyorum. Son gun katilabildim, cunku dun hava cok guzeldi ve butun gun cocuklarimi parka bahceye goturdum. Aksam da misafirim geldi.. Ancak bu sabaha kaldi tarifim...

Bahcem bir kis bakimsiz kalmisti, kis soguk gecince ve evde 2 cocuk olunca oldugu gibi birakmistim bahceyi. Dun bahceyi belledim. Topragi harmanladim guzelce. Otlari temizledim ve hemen bir kosu markete gidip tohumlari aldim. Biberlerim ektigim saksida fidelenmisti, ama o kadar cok ekmisim ki nefes alamiyorlardir. Bugun de onlari aralastiracagim. Biraz komsularima verecegim, birazda Frankfurtta ki canim arkadasima goturecegim. Belki bu hafta sonu veya diger haftasonu gitmeyi dusunuyoruz.

Daha biberlerimi bahceye indirmedim, icerde tutuyorum simdilik. Havalar isindi dediysem buranin sagi solu belli olmuyor, bi bakarsin yarin 3 derece oluverir :) Diger tohumlari ise dun ektim. Maydanoz, dereotu, Feslegen, Roka ve Tere... Ahh bir de eksikulak ve semizotu bulabilseydim...

Bahcenin uzeri guneslikli oldugu icin sera vazifesi goruyor, gecen sene 3 fidan domates dikmistim ve bir yaz hic domates almamistik. Domates fidanliktan cikip agac olmus, devasa boyutlara ulasmisti. Gecen sene ektigim 3 nane dali tum bahceyi kaplamis, arsiz sey, babasinin mali gibi yayilmis... Sabahlari domatesin peynirin yaninda cok severim.

Burada kiralik bahceler oluyor. Gidip belediyeden veya sahipliyse sahibinden kiralayabiliyorsun. Bizim yasadigimiz koyde nehir kenarinda cok bahce var hic biri bos degil, bekliyoruz ki birisi biraksin da biz alalim. Bahcemize agactan kucuk bir ev almak istiyoruz, ev dediysem mutfak ve erzak koymak icin sadece, hatta ev degilde kulube diyelim :)

Ekmegim pisti, miss gibi kokusu evi kapladi. Gidip bahcedeki arsizlardan koparayim, cayimi demleyip soframi kurayim, cok aciktim.. Herkese iyi haftasonlari...

0 Responses to "KOL BOREGI"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...