Kalpli Pasta

Author: LUGAS // Category: , , , , , , ,
Kalpli Pasta
Malzemeler
5 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1,5 su bardağı un
1 paket şekerli vanilin
1 paket kabartma tozu

Kreması için
2 paket krem şanti
2 su bardağı süt
süslemek için
Gıda boyası
Ahududulu sos


Yumurta aklarını köpürene dek mikserle önce düşük ayarda daha
sonra yüksek ayara getirerek çırpıyoruz... Şekeri ve vanilyanı ekliyoruz
iyice katılaşana dek çırpıyoru ve yumurtnın sarılarını ekliyoruz...
Elemiş olduğumuz unu ve kabartma tozunuda ekleyerek mikserin
düşük ayarına alarak unu yavaş yavaş karışıma ekliyoruz..
Yağlamış olduğumuz kalıbımıza döküp fırına verelim.. 170derecede
üzeri kızarana dek pişiriyoruz...


Pandispanyamız piştikten sonra fırın telimizin üzerine ters cevirerek
soğumaya bırakıyoruz... Ben genelde pandispanyaları 1 veya 2 gün
öncede hazırlıyorum kesim aşamasında daha kolay oluyor...

Kren şantileri ve üzeri için ahududulu sosumuzu tarife göre hazırlıyoruz
ve pastamızı yapmaya başlıyoruz...


3kat olarak ayırmış oldugumuz pandispanyamızın katlarını sütle
ıslatıyoruz.. Her kata krem şanti ve içeirk olarak ne eklemek istiyorsak
onu ekliyoruz ... ben çikolata parçası ve fıstık ekledim... Katları kapattık..
Pastanın üzerini de kremayla kaplıyoruz (ben kenar kısımları için kırmızı
gıda boyası kullandım) ve dolapta dinlendiriyoru...
Hazırlamış olduğumuz sosu arzumuza göre güzelce süslüyoruz....

0 Responses to "Kalpli Pasta"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...