Kadinbudu Köfte

Author: LUGAS // Category:
Arkadaslar öncelikle yorum ve email yoluyla güzel dileklerde bulunan herkese çok çok tesekkür ediyorum :)) Çok mutlu oldum gerçekten.. Bu aralar ugramaz oldum bloglara kusura bakmayin.. Migde bulantilari, yorgunluk derken zaman uçup gidiyor.. Is'e bile zor gittigim günler oluyor.. Olsun herseye deger tabii :) Eee anne olmak kolay degil diyorlar :)) Canim askim sagolsun benim en büyük destegim, yardimcim. Tatli yorgunluklar bunlar :) Neyse geçelim tarifimize..


Tarif'i Yemek Günlügüm sayfasindan almistim.

Malzemeler:

  • 500 gr orta yagli kiyma
  • 2 ç.k. pirinç
  • 2/3 s.b. su
  • 1 büyük sogan
  • 2 yumurta (1 yumurtanin sarisi içine)
  • 1 ç.k. irmik
  • tuz
  • karabiber
  • 5-6 corba kasigi misir unu
  • siviyag (kizartmak için)
  • yarim demet maydanoz

Yapilisi:

Bir tavaya kiymamizin yarisini ve rendelenmis soganimizi alip kavuralim. Ayri bir kapta 2 ç.k. pirinci su ile haslayalim. Bir karistirma kabinin içine kavrulmus kiymamizi, kalan kiymamizi, 1 yumurtanin sarisini, haslanmis pirinci, irmik ve maydanozumuzu alalim güzelce yoguralim. 1 saat kadar buzdolabinda harcimiz kendini çeksin diye bekletelim. Harctan ceviz büyüklügünde parçalar koparip oval seklinde köfteler yapalim. Köfteleri una daha sonrada yumurtaya bulayip alt üst ederek yagda kizartalim.

0 Responses to "Kadinbudu Köfte"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...