Hosgeldin Bebek !

Author: LUGAS // Category:

Sevgili Asli ( Yumurta Sepeti) arkadasimizin duzenlemis oldugu Hosgeldin Bebek etkinligi icin hazirladigim pasta. Tarifini de yazacaktim ama uykum geldi. Sabah erkenden doktora gidicem, kalp ritmimin olculmesi gerekiyormus. Bir cihaz takacaklarmis bana, 1 gunumu onunla gecirecekmisim. Nereye takacaklarinida soylemediler :) Herhalde tansiyon cihazi gibi biseydir. Doktor buyuk ihtimal psikolojik dedi, bu kis o kadar hasta olduk ki ailecek, artik psikolojimiz bozuldu.

Biraz erken davrandim pastayi yayinlamak icin. Cunku o kadar guzel pastalar yapan arkadaslarimiz yar ki onlarin pastalarini gordukce ben orasini burasini begenmemeye baslayacaktim. Hatta bugun baktim ki Yaman Ayse sayfaya koymus. Bir de benimkine baktim egri bugru... En iyisi vakit kaybetmeden sayfayi yapayim dedim :)

Ben daha acemiyim seker hamurunda. Bu 3. denemem . Daha once glikoz, gliserin. jelatin ve pudra sekeri karisimdan yapmistim ve biraz parcalanmisti sekil verirken. Bu kez Yaman Ayse`nin Marshmallowlu Seker Hamuru tarifini uyguladim ve inanilmaz keyif verdi bu seferki susleme. Pek cok arkadasimiz da bu tarifi denemis ve memnuniyetlerini belirtmisler. Hamur elimde o kadar esniyordu ki parcalanmasi mumkun degildi sanki.

Herkeze iyi haftalar dilerim...



Nihayet tarifi yazabiliyorum, ev kadinlarinin isi bitmiyor...Pandispanyasinda yine her zamanki tarifimi kullandim, olcuyu azalttim biraz, kucuk pasta olsun istedim.
Pandispanya icin:
4 yumurta
3 kahve fincani seker
4 kahve fincani un
1 pk. kabartma tozu ve vanilya kullandim. Keki 2 ye boldum.
Krema icin yine Ayse`nin tarifini denemek istedim ve sonuc yine harikaydi. Ayni kremayi ben sut kremasi ile cirpmadan yapiyordum, bu kez farki esim bile anladi, "cok lezzetli krema olmus" dedi :)
Ustune kaplamak icin de 150 gr sutlu cikolatayi 100 gr krema ile hafif isida ilittim. Cikolata eriyince kremayi aldim ocaktan ve cirparak soguttum. Biraz da dolapta beklettim ki kivama gelsin.
Bugun doktoruma gittim, tahliller yapti, cuma gunu alicam sonuclarini, belki persembe... Gecmis olsun dileklerini bildiren tum arkadaslarima tesekkur ederim. Turkiye`de 14 senelik is hayatinda 1 gun rapor almayan ben, bu sene haftada 1 doktora gider oldum. Neyseki hep kucuk rahatsizliklardi, insallah bu da oyle olacak.

0 Responses to "Hosgeldin Bebek !"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...