Hatirla Sevgili Pastasi...

Author: LUGAS // Category:
Basliga bakinca dizi cekimleri bitti ya, ekip icin kutlama pastasini Mebrule yapmis diye dusunenler olabilir :) Nerdeeeee... Pastayi cuma gunu yapmistim ve salya sumuk dizinin bitimine aglarken yemistim.

Pek az dizi izlemisligim vardir bugune kadar. Hatta saysam 2 elin parmagindan azdir...

1- Yeditepe Istanbul

2- Cemberimde Gul Oya

3- Butun Cocuklarim

4- Ikinci Bahar (Ankara`ya tasininca yarim kalmisti)

5- Hatirla Sevgili

6- Elveda Rumeli...

7- Kurtlar Vadisi ... bu diziyi mecburiyetten esim izledigi icin izliyorum, cunku her onemli olayda mebrule kos, bak nolcek diye beni odaya cagiriyor, bir nevi zorlamayla... :))

Bu hafta Elveda Rumeli sezon finaliymis. Avrupa yayininda sezon finali yazmiyordu... Ben haftaya neler olacak diye merakla beklerken esim kotu haberi verdi, dizi megerse sezonu kapatmis... Bu sene keyifle izledigim, hatta tekrarlarini bile kacirmamaya calistigim iki dizi de arka arkaya bitti.

Cuma gunu hazirlikliydim tabii, final oldugunu biliyordum, 2 paket selpak sehpanin ustunde, motivasyonumda hazir beklemeye basladim ve Zeynep Turkiye`den ayrilmak icin otobuse bindigi an olay bitti benim icin... Zaten gurbetteyim anamdan, babamdan, memleketimden ayriyim... Birde sulugozum, kucukken Ucan Kaz cizgi filmine bile aglardim :)

Agla agla icim bosaldi valla, rahatladim... Harun icin mi, Yasar icin mi, kendim icin mi ( hasretlik) agladim bilmiyorum ama Erdal`in annesini 4 gundur dusunuyorum... En cok ona agladim herhalde...

Pastayi da krizim geldigi icin yapmistim. Oylesine, canim pasta cektigi icin.... Kremasini surdum dolaba kaldirdim, suslemesini yapacagim keyfim kacti bu kez, nasil usenmek anlatamam...

Seker hamuru ile oglum icin susleme yapacaktim ama o seker hamuru gozumde dag oldu, amannnn bosver dedim... Kurabiye kalibi ile kestim, bictim ve yapistirdim... Hatta niye yalan soyleyeyim pastanin diger tarafini suslemedim bile, sadece fotograf cekecegim tarafi susledim... O an ki usengeclik halimi anlayin diye acikliyorum :))

Pastanin yapimi arsivimdekilerle ayni oldugu icin yazmadim. Usengeclik kalici bisey olmasa bari :)

Bu hafta tatiller basliyor Almanya`da... Cocugu okula giden aileler bir bir yollara cikmaya basliyor. Bu arada bilet fiyatlari ucmus, tavan yapmis yani... Esimin izni Agustos`ta, henuz oglusum da okula baslamadigi icin ne zaman istersek izne gidebiliriz. Krese devam mecburiyeti yok :) Bilet fiyatlari almayani dovuyorlar indirimine gecince gideriz insallah :))

Yola cikacak olan tum arkadaslara ve ailelere hayirli yolculuklar dilerim... Allah herkesi sevdiklerine kavustursun...

Kucak dolusu sevgiler...

0 Responses to "Hatirla Sevgili Pastasi..."

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...