Eyerhagu Mim ve Mim

Author: LUGAS // Category: ,
Evet Sevgili Arkadaşım Gülsüm'cüm Beni Mimlemiş.Bende Gecenin bu vaktinde yeni eve gelmiş ve yorgun halimle elimden geldiğimde blogları gezerken Mimlendiğimi Gördüm..

Gülsümcüm Nazik Davranışın ve Yine beni düşünmen nedeniyle tekrar tekrar teşekkürlerimi yolluyorum sana canım..

Saat:02:00 Sularında.. :) Sorulara Cevaplar:

Hangi şehirde yaşıyorsun?
istanbulda yaşıyorum.

Mesleğin?

Anneyim..

Nlog yazmaya başlama kararını ne zaman aldın:?
2008 Ocak Ayında..

Nkadar süredir blog yazıyorsun?
Yaklaşık 1.5 yıldır..

Blogunu hanği sıklıkta ziyaret edersin?
Hergün Kontrol Ederim..

Pc açıldığında blogunu açmak kaçıncı sıradaki iştir?

Bazen ilk bazen ikinci o an ki heyecanıma bağlı.Önemli bişey varsa ilk önce onu hallederim.Boş isem ilk bloguma bakarım..

Başka bir blog sayfasında görüp aldığın birşey ya da gittiğin yer oldu mu?

Bazen Yemek Tarifi yada pastacı dükkanları olmuştur..

Bloğunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder?

Gezi,yemek tarifleri ve güncel konulardan bahsetmek hoşuma gider..

Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur?

Beğeniyosam eklerim.

Blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsun?

Olabilir neden olmasın..

Blog arkadaşlarınla bir araya gelme, buluşma fikrine ne dersin?

Bence çok hoş bir fikir.Şuana kadar Sevgili Gülsüm ile buluştum.

İyikide buluşmuşum çok candan ve içten bir dostluğumuz oldu..Tam kafa dengi ve sıcakkanlı bir arkadaş..

Evett..Sorular bu kadar bende benim tüm ziyaretime gelen blogcu arkadaşlarımı mimliyor tekrar beni düşündüğü için eyerhagu canım arkadaşıma teşekkür Ederim..

0 Responses to "Eyerhagu Mim ve Mim"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...