CİVCİVLİ KUMPİR & MİM....

Author: LUGAS // Category: ,
daha öncede pasta şekliyle denediğim bu civcivlere takmış durumdayım:))
bu aralar hangi salatayı yaparsam mutlaka civ civ ekliyorum üstüne..
bu benim oğluşlara salata yemeleri için yaptığım en son hilelerimden oldu:))misafirlere ikram olarak bu tek kişilik kumpirler sunumuylada çok şık oluyor.tavsiye ederim..
CİVCİVLİ KUMPİR:
ALT TABANI:
3 orta boy haşlanmış patates
1 y.kaşığı tereyağ
1 fincan kaşar rendesi
tuz-karabiber
Patatesleri haşlayıp sıcakken tereyağı, kaşar rendesini,tuz,karabiber ekleyip iyice ezerek yoğuruyoruz.ikiye ayırıp yarısına kıyılmış maydonozu ekleyip karıştırıyoruz.servis tabağının en altına kaşıkla yayıyoruz.
ÜSTÜ İÇİN:
mayonez:
1 adet yumurta
1 su bardağı sıvıyağ
2 yemek kaşığı sirke yada limon suyu
İki tutam tuz küp küp doğradığımız patates ve havuçları az suda haşlıyoruz.suyunu süzerek soğutuyoruz.
tüm malzemeleri buzdolabında soğutuyoruz.derin bir kavanoza sırasıyla yumurta,tuz,limon suyu,sıvıyağ ekleyerek blendırla çırpıyoruz.daha sonra mayoneze haşladığımız havuç ve patatesleri,bezelyeyi,küp küp doğradığımız kornişon salatalık turşumuzu ilave ederek karıştırıyoruz.CİVCİV YAPIMI:
patatesli harctan 2 ayrı top alıp birinin ucunu sivri olacak şekilde yuvarlıyoruz. haşlanmış havuçtan gagasını,çörekotundan gözlerini şekillendiriyoruz.kenarlarına yine artan patates harcına krema kıvamına gelecek şekilde süt ekleyip,çırparak krema pompasıyla yuvarlak sıkıp şekillendiriyoruz.afiyet olsun..

------------------------------------------------------------------
MİM:
sevgili arkadaşım Mine tarafından mimlenmişim.
kendisine beni seçtiği için çok teşekkür ederim.

1) Yakınımda bulunan ilk kitap oğlumun matematik kitabı:)))
2) 161. sayfayı açtım.
3) 5. cümleyi okuyorum:
bir bilinmeyienli rasyonel denklemleri çözebilirim.:)))
4)ben kimseyi mimlemiyorum.çünki bu aralar herkes bu konuda mimlenmiş görünüyor:)
DİĞER TARİFLERİMEDE TIKLAYINIZ:SALATALAR

0 Responses to "CİVCİVLİ KUMPİR & MİM...."

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...