Bloglardan Denemeler ve Yolculuk

Author: LUGAS // Category: ,
Çağımızın çaresiz hastalığı akciğer kanserinden bugün genç yaşta hayata veda eden eden bir yakınımızın vefatı nedeniyle Ankara'da olacağım bir kaç gün...Sabah erkenden yola çıkacağız tekrar İstanbul'a ve sizlere kavuşana kadar bloglardan denediğim bu iki güzel tarifi eklemeyi uygun gördüm.

Yukarıdaki puf kahvaltılık hamurlar Sevgili Ümran'ın blogundan.Mayalanma gerektirmediği için çok pratik ve tadı çok güzel bir hamur oldu.Artan hamuru hava almayacak şekilde buzdolabımda muhafaza edip ertesi gün tekrar yaptığımda aynı şekilde kabardı.Hamur çok güzel kabarıyor ,kızartınca ortasını hafif açıp peynir veya başka dilediğiniz kahvaltılıklar koyarak yemek mümkün.Denemek isteyenler için tarif burada
Bu pratik milföy pizzaları ise hangi blogdan aldığımı hatırlayamadım ne yazıkki.2-3 ay kadar önce yapmış ve fotoğraflamıştım.Milföy hamurlarının köşelerine çizik atıp kenarları kaldırarak birbirine yapıştırıp mazeme için bir çerçeve oluşturuyoruz.Kaşar(veya beyaz peynir) sucuk, sosis ,domates,yeşil biber,zeytin,kekik karıştırarak hazırladığımız malzemeyi hamurun ortasına yayarak 200C sıcak fırında kızarana kadar pişiryoruz.Aslında ben aynı malzemeyi dilim ekmeklerin üzerine yayarak yapıyorum her zaman,milföyde olması değişik geldi ve denedim.Bu da çok pratik ve lezzetli bir kahvaltı altenatifi.Hangi blogda olduğunu bilen arkadaşım varsa ve yazarsa buradan link vermek isterim.

0 Responses to "Bloglardan Denemeler ve Yolculuk"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...