BİZ TAM YEDİ CÜCEYİZ- SEVİMLİ

Author: LUGAS // Category: ,

Sayfamı ziyarete gelip hep aynı şeyi görenlerden öncelikle özür diliyorum :) İnanın bu aralar içimden elime şeker hamuru almak gelmiyor. Rejimde olmam sebebiyle zaten pasta-börek-kek bunları hayatımdan çıkardım :) Hafta içi daha önce figür yapmaya ayırdığım vakitleri şimdi airobic walkera çıkarak harcıyorum. Hafta sonları da pek evde oturmamanında etkisiyle iyice uzaklaştım blogdan. Havaların ve yazın gelmesi de bunda etkili oluyor elbette. Genel olarak bloglara yaz gelince bir rehavet çöküyor zaten :) Haziran'ın üçüncü haftası itibariyle, iki haftalık bir tatilden sonra umarım bu tembelliği üzerimden atarak, şeker hamurlarıma geri dönüş yapmayı umuyorum :) O zamana kadar umarım beni mazur görürsünüz.

0 Responses to "BİZ TAM YEDİ CÜCEYİZ- SEVİMLİ"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...