BİZ TAM YEDİ CÜCEYİZ - KELOĞLAN ve GÜZEL BİR HABER

Author: LUGAS // Category: ,

Doğrusu yedi cücelerde ki bu cücenin adının Keloğlan olduğunu sanıyorum ama emin olamadım. Hafta sonu evde olmadığımdan figür yapmaya fırsatım olmadı. Blogu boş bırakmamak adına akşam yaptığım, üçüncü cüceyi ekliyim dedim :)
Bu arada güzel bir haber vermek istiyorum :) Sevgili Funda'nın başına geleni okumuşsunuzdur. Arkadaşlar, lütfen blog şifrelerinizi kesinlikle tarihli, sizi biraz tanıyanların tahmin edebilecekleri bir şifre olarak belirlemeyin. Funda'cım yeni adresi Pasta Şehri ile tekrar aramıza geri döndü :) Ona burdan da geçmiş olsun dileklerimi yolluyorum. Umarim böyle bir şey hiçbir blogcunun bir daha başına gelmez. Hoşgeldin canım tekrar aramıza :)

0 Responses to "BİZ TAM YEDİ CÜCEYİZ - KELOĞLAN ve GÜZEL BİR HABER"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...