ayvalı portakallı kereviz

Author: LUGAS // Category:
KEREVİZLİ AYVA ve PORTAKAL:)
Az önce babam telefon etti. Ne yaptığımı sordu. Ben de Ayvalı Portakallı Kereviz pişirdiğimi ve fotoğrafları bilgisayara yüklediğimi söyledim. Karşılık şu;
-Ayvayı, portakalı anladık da, o kerevizin orda işi ne ?
Aslında kerevize portakal ve ayva koymama tepki vereceğini düşünmüştüm babişkomun. Yine ince espri anlayışıyla güldürdü beni. Canım babam....

Malzemeler:
  • 3 orta boy kereviz
  • 1 küçük patates
  • 1 orta boy soğan
  • 1 orta boy ayva
  • 1 limon suyu
  • 2 portakal suyu
  • zeytinyağı
  • tuz

Yapılışı:

  • Önce kereviz, patates ve ayvayı küçük küçük aynı boyda doğrayıp, kararmaması için limonlu suya attım.
  • Yine küçük küçük doğradığım soğanları zeytinyağında pembeleştirdim.
  • Doğranmış sebze ve meyveleri, tencereye ilave ettim.
  • Bir süre arasıra karıştırarak pişirmeye devam ettim.
  • Daha sonra 2 portakal ve yarım limonun suyunu ilave ettim.
  • Tuzunu da atıp, içindekiler yumuşayıncaya kadar pişirdim.
  • Ocaktan aldıktan sonra, üzerine biraz daha zeytinyağ gezdirdim.
Portakallısını çok yaptım ama, ayvalısını ilk kez denedim. Ayvayı her şekilde çok seven ben, kerevizin içinde de severek yedim :)

0 Responses to "ayvalı portakallı kereviz"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...