TAVADA DENIZ CUPRASI ve BODRUM TATILI

Author: LUGAS // Category:
Efendim Bodrum'dan herkese sevgiler gonderiyorum oncelikle. Tatil harika geciyor. Akyarlar-Akcabukteyiz. Harika deniz manzarali evimizin balkonundan manzaralar cektim sizler icin. O guzel denizden cikan Cupramizda karsinizda. Koca senenin yorgunlugunu atiyoruz ailecek. Deniz harika, hava oyle serinki resmen usuyoruz geceleri :) gunduzse gunes yakip kavuruyor. 1 haftalik kisa bir tatil ama olsun, yetiyor insana. Bu hafta sonu nasipse sunnetimiz var, dualarinizi eksit etmeyin. 2 Agustos'ta da aile arasinda bir gece yapicaz. Ben oglusumdan daha cok korkuyorum sanirim. Insallah kolay olur, ana yuregi iste. Sizlere Bodrum'dan bir selam vermek istedim. Baligimizin tarifi belli aslinda ama ben yinede yazayim. Herkese Bodrum'dan kucak dolusu sevgiler...

MALZEMELER
Cupra baligi
Un
Tuz
Sivi yag

YAPILISI
Cupralari bir guzel temizleyip, iyice yikayin ve tuzlayin. Biraz buzdolabinda dinlendirdikten sonra, baligin uzerine bicakla cizikler atinki daha guzel pissin. Daha sonra baligi una bulayin ve bol kizgin yagda, kisik ateste pisirip, servis yapin.

AFIYET OLSUN
Akcabuk Plaj
Akcabuk Iskele


Turgutreis'te el isi sergisinde yagli boya taslar


Agaclarin soyulan ve kurumus kabuklarina yapilmis yagliboya Bodrum resimleri


Bodrum'u hatirlatan ahsap boyamalar


Comleklerden Bodrum susleri


Turgutreis Degirmen


Balkabaklarindan gece lambalari




Tastan el oymasi degirmen gece lambalari ve tahtadan yapilmis ev seklinde lambalar


Misir kocanlarina ususen minik kuslar


Denizden konuk olan yavru yengecler

Balkonumuzdan Meteor koyu


Aksam saatlerinde Meteor koyu


Bodrum-Soke yolu dinlenme yeri

Yerden yukarida yer sofralari



Ahmet Eren balkonda ve yine yaninda BEN 10 kartlari :)

Balkondan bir manzara Yunan adasi KOS

Sitemizin Plaji Kefaluka Beach

Ve balkonumuzdan gun batimi

0 Responses to "TAVADA DENIZ CUPRASI ve BODRUM TATILI"

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...